niedziela, 1 czerwca 2014

dzień spełnionych marzeń

Każde dziecko to spełnione marzenie. Mniej lub bardziej świadome, nie zawsze tych rodziców, którzy dali życie... Czasem sprawa jest bardziej skomplikowana. Tak czy inaczej dziecko, nowe życie, człowiek, niezależnie od tego jak mały jest, JEST CUDEM!

DZIEŃ CUDÓW, tak można byłoby mówić o dzisiejszym święcie.

"Cześć", które usłyszałam gdy brałam prysznic rano, a Młoda niepostrzeżenie wmaszerowała do łazienki. To cud. 

Jej zachwyt gdy oglądała książeczki o pociągu, karetce i wozie strażackim oraz puzzle (takie dla malucha), gdy mówiła "osi, osi", co znaczy otwórz mi to proszę (albo coś takiego) to cud.

Jej śmiech i słodkie minki w kościele, a nawet bunt na spacerze to cud.

Zabawy na huśtawce, podlewanie kwiatków to wszystko cuda.

I to, że my jesteśmy zawsze dziećmi swoich rodziców, jakby dziwnie i trudno się nie układało to cud.

Co znaczy dla mnie to słowo? To coś co na logikę nie ma powodów, żeby się zdarzyć, a jednak jest, powtarza się.

Jutro ostatni dzień stażu na pediatrii, jakie szczęście, że dostałam od mojej mamy metrowaca i nie muszę sama piec żadnego ciasta. Taki jest zwyczaj stażysta dziękuje reszcie zespołu za naukę przynosząc coś słodkiego. Trochę formalności i kolejny staż. Październik zbliża się nieubłaganie, potem trzeba będzie zacząć pracę "dorosłego lekarza" i poszukać posady na najbliższe lata.

Ale póki co mamy dzień dziecka. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO WSZYSTKIM!

4 komentarze:

  1. Oj spełniasz się ;) Kolejny staż, później poważna, odpowiedzialna praca ;) super!
    Masz rację wszytko to CUD.
    Czasem pluję sobie w brodę, że tych zwykłych cudów nie doceniam, a tylko narzekam.
    Tak jak dziś. W nocy myślałam, że wystawię Antałka za okno i tak go zostawię.
    Tak bardzo brakuje mi snu..
    Tak bardzo jestem zmęczona.
    Padło wiele słów.
    Rano miałam wyrzuty sumienia.
    A przecież to Cud, mam zdrowe dziecko, uśmiechające się, cierpiące pewnie na ząbkowanie czy inne dolegliwości.

    Pozdrawiam Was ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpij jak najwięcej - nawet jeśli to środek dnia. Jesteś człowiekiem - musisz najadać się i wysypiać, żeby funkcjonować. Każdy czasem ma gorszy czas. Uwierz, wiem co mówię - chyba wiesz... Nie ma co wracać, do tego co złe, każdy dzień to nowa szansa by było lepiej i piękniej. Pozdrowionka dla Ciebie i buziaki dla Małego Łobuza!

      Usuń
  2. Cuda! Znowu masz rację! Cuda to dzieci, jakkolwiek bylyby dla nas niezrozumiałe ♥♡♥

    OdpowiedzUsuń