piątek, 28 listopada 2014

krótko i na różne tematy

1. Wczoraj po przypływie gotówki pogadaliśmy z Gwiazdorem o prezencie dla naszej Młodej. Będą klocki drewniane DABO, po weekendzie czekamy na kuriera.

2. Odpieluchowujemy dzielnie używając tetry, a od dwóch dni otulacza Milovia, domówiliśmy drugi. Na razie woli nosić otulacz niż cokolwiek innego.

3. Masakrycznie wolno idzie mi robienie kocyka dla Chrześniaka, trzeba się sprężyć. Przerabiam drugi motek, cztery jeszcze w szafie, zamówiłam dziewięć - bo tyle musi być co najmniej... Czekam na wiadomość, że mogę odebrać z poczty.

4. Szal dla mojej mamy już na szczęście kończę.

5. Młoda jest uparta jak osiołek, ale coraz mądrzejsza.

6. Gdy chodzi z wózkiem i misiem, co jakiś czas przystaje, nachyla się, całuje misia i idzie dalej.

7. Uwielbia oglądać koparki przy pracy.

8. Każdy czerwony samochód to "Zygzak", inny "Złomek", a duży "Maniek".

9. Nie... Dzisiaj muszę posprzątać mieszkanie... Nie...

4 komentarze:

  1. Czyli Gwiazdor zapracowany...;). A mieszkanie nie zając (niestety ;) ). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zabieramy się za dziewiąteczkę. Biegusiem, biegusiem! Ale dopiero od jutra;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś tam nawet posprzątałam. Dziecię mi pomagało ofiarnie, obcierając sobie 3 mm skóry w okolicy nadgarstka (nie, nie wiem jak i kiedy), a potem informując wszystkich, że ma"ała" i "boli", a to jest "rana" i trzeba "całuj". Taki mały bohater!

      Usuń