piątek, 5 grudnia 2014

co to znaczy, że śnił mi się śnieg?

Śniło mi się, że za oknem było już całkiem biało. Bielusieńko, a dalej śnieg sypał jak szalony.
Na razie z białych zjawisk meteorologicznych widuję tylko mgłę...

Jutro Mikołajki.

Oczywiście Młoda znajdzie coś w butach a właściwie obok buta - bo jakżeby inaczej?

Taka refleksja mi się wczoraj nasunęła (na skutek pewnych wydarzeń u pewnych bliskich ludzi), że w NIESZCZĘŚCIU LUDZIE MIEWAJĄ DUŻO SZCZĘŚCIA, a czasem można powiedzieć, że jakie to szczęście, że to był tylko wypadek!

Znowu muszę posprzątać - jakże mi się nie chce!

A może wypiszę już kartki - niby wcześniej trochę, ale z drugiej strony ucieka dzień za dniem.

Tak wiele jeszcze, i tak mało...

EDIT:
Jeszcze jedna refleksja - GDY DZIELIMY Z KIMŚ RADOŚĆ, TO I SMUTEK, I STRACH.

6 komentarzy:

  1. Mi ostatnio śni się, że z dziadkami byłam w górach, nasypało sporo śniegu, wysłaliśmy siostry w poszuoiwaniu innych ludzi i jedzenia, i dziadek mówi: umrzemy tu z głodu.
    Straszne.... Śnieg padający to przeszkody, leżący polepszenie.

    A święta już ruszają... Po mału zaczynam planować co ugotuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wytłumaczenie snu ;). To jak leżał i padał - to mam nadzieję, że po przeszkodach będzie polepszenie. Aż się boję myśleć co to za przeszkody mi los szykuje. A może... Może wiem o co chodzi, bo wcale nie chodzi o mnie. Aby tylko wszystkim było jak najlepiej!
      O, myślisz już o gotowaniu, to może i w Ciebie więcej optymizmu wejdzie. Przesyłam masę uścisków!

      Usuń
  2. śnieg - http://sennik-mistyczny.pl/?p=2316

    a mi się śniło, ze przeszłam operację piersi - nie, ze choroba tylko poprawka urody - to był dopiero koszmar ......ale duże jak się snią to podobno dobrobyt :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą - kłaść się na stół operacyjny z własnej woli - brrr... NIGDY... (no chyba, że kiedyś żylaki sobie usunę :P)

      Usuń
  3. edit - dokładnie: jak się dzielić to wszystkim i jak przyjmować to też wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano - nie można w życiu wybiórczo traktować ludzi... Nie bliskich w każdym razie ;).

      Usuń