czwartek, 22 stycznia 2015

Śnieżka czy śpiące królewny

Wczoraj wieczorem po powrocie od Babci mąż mój ogarnął temat naprawy kół do wózka Mamysi. Jedna rzecz więcej na jej urodzenie gotowa! Dzielnie pomagała Mu Hala, ze swoim teraz nie skończony "co to jest". Potem kolacja, kąpiel. A potem dziecię nasze przyszło do nas do łóżka. Nie przeganiamy jej i nie odsyłamy do jej łóżeczka, bo tak rzadko ma już ochotę z nami poleżeć. Ja w ręce już miałam kryminał i odwróciłam się do ściany (względy techniczne bezpieczeństwa - duży brzuch już mam, a Młoda potrafi niezłego kopa przez przypadek zasadzić), mąż mój na wyraźną prośbę naszego dziecięcia czytał jej "Królewnę Śnieżkę".
Zasłuchałam się i ja w bajce. Nie wiem kiedy odłożyłam kryminał, kiedy oczy mi się zamknęły... Pamiętam tylko głos Tomka "patrz, ona zasnęła", a potem "jeszcze na nia popatrzę i zaniosę ją do łóżeczka". Po chwili zabrał mi książkę, i zdjął okulary, szeptając tylko "Mamysia pewnie też zasnęła, co?", odpowiedziałam "yhy"" resztakami świadomości czując, że to prawda, bo i nasze młodsze dziecko w bezruchu sobie leżało wewnątrz brzucha.
I czy to była bajka o Śnieżce czy o śpiących królewnach?

8 komentarzy:

  1. Śpiące śnieżki-królewny. Mąż ma dar usypiania, za chwilę będzie jak znalazł ;). Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja - to zwykle właśnie mój mąż zajmował się "lulaniem" naszego dziecięcia... A było tak, że nocne usypianie odbywało się przy dubstepie... :P Pozdrawiam także!

      Usuń
  2. Kochani Wy i wspaniali! Zazdroszczę poztywnie i ściskam Królewny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nocne usypianie nadal przy piersi u nas. Ostatnio, ograniczyłam spożywanie cudownego mleka matki w dzień i w nocy mam lekki horror ok. 4. Bo dziecku się przypomina, że przecież tak długo tego napoju nie miało w ustach, wszak od 20... Pocieszam się tym, że to kiedyś minie ;)

    A Wy księżniczki obie, których pilnuje tata-książe czy też król :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko mija, a potem wspomina się z rozrzewnieniem nawet bunty nocne.
      ;) Czasem tak dobrze być jak księżniczka...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czasem życie jest piękne, piękniejsze, najpiękniejsze...

      Usuń