poniedziałek, 12 stycznia 2015

wsaniały trzydziestoletni, czyli urodziny męża mego

Dziś mój Małżonek wchodzi w najlepszy czas dla mężczyzny, kończy trzydzieści lat.
Gdy poznaliśmy się był super chłopakiem, ale teraz jest jeszcze lepszy, ekstra facet. Nie ładnie się chwalić i przechwalać, czego ja nie mam - a mam! Bardzo dobrego męża, przystojnego, inteligentnego, zdolnego, zaradnego, opiekuńczego, z poczuciem humoru!

Ostatnio - gdy oprócz ciążowych dolegliwości trapi mnie poważniejszy problem - choroba Babci - tym bardziej widzę jak wspaniałego Męża mam. Pomaga, wspiera, chętny, uśmiechnięty, łagodny...

Niech żyje sto lat, niech się nie zmienia za bardzo... Uwielbiam go takiego!

Bez balu, bez wielkiej fety dzisiaj będzie - pewnie skończy się na tradycyjnym, świątecznym kebabie - jak to u nas, ale będzie jak zwykle - dobrze, miło... Tylko białą czekoladę muszę kupić. Jakiś choć symboliczny prezent. (głupio robić większe prezenty ze wspólnej, bardzo ograniczonej kasy), a jak doczołgam się do pasmanterii przy rynku (w mojej tego nie ma) dokupię włóczki na szalik i choćby było już lato, zrobię mu szal, który obiecałam.

Ot, takie plany na ten dzień i na dalsze życie nasze. 

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla męża, aby poczucie humoru go nie opuszczało ;) A Tobie gratuluję takiego męża ;)
    Ja sobie zdałam sprawę, że za rok skończę 30 tke. Ja, mała, co wyglądam jak dziecko. Nie jestem na to przygotowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo... :)
      Zagubiona, Ty źle liczysz lata swoje, my kobiety od dziewiętnastych urodzin każde kolejne obchodzimy przez 3-5 lat z rzędu :P Policz dobrze, na pewno masz mniej lat!

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego :)
    I również gratuluję takiego Mężczyzny.
    Mnie też czeka w tym roku, ta magiczna 30-stka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dopiero w przyszłym roku i to w grudniu - więc jakby za dwa lata :P
      Dobry się mi mąż trafił, nie zasłużyłam na pewno na Niego, ale i tak go nie oddam!

      Usuń
    2. Dobra matematyka :)
      Nie zabiorę, mam swojego :D

      Usuń
    3. ;) każdy swoich skarbów pilnuje :P

      Usuń
  3. Coraz weselsze Twoje wpisy, z przyjemnością czytam! Tyle tu ciepła i miłości!
    Sto lat dla wspaniałego męża :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękujemy za życzenia. Czasem życie jest piękne, wesołe i radosne. Koniecznie trzeba to utrwalać na gorsze momenty - robić zapasy szczęścia!

      Usuń