poniedziałek, 6 lutego 2017

wzruszające

Na fejsie widziałam dziś zdjęcia, które mnie wzruszyły.
Zaręczyny.
Syna koleżanki z pracy z Anglii mojego meża.
Niby zwykłe zdjęcia, zakochani ufnie patrzący w przyszłość. Pocałunek pary narzeczonych. Radosne rodziny obojga ich. Matka pełna miłości i dumy.

Para młodych uśmiechnięta, elegancka. Syn koleżanki jak zwykle czarujący.
On i jego facet wyglądali naprawdę wspaniale!

Taka już jest ta koleżanka mojego męża wspiera swoje dzieci, chwali się nimi, jest z nich dumna, chociaż dużo złego przeszła, pokonała wiele przeciwności (m. in. jest niepełnosprawna, jej rodziny nie oszczędzały złe zdarzenia). Ona wie, że orientacja syna to nie nieszczęście.

Ile ludzi musi żyć w fikcji, bo ich rodziny tego nie pojmują?

A ona nie płacze "oj mój biedny syn jest gejem, tylko żeby ludzie się nie dowiedzieli", ona mowi "ten przystojny gej to mój syn".

Brawo dla Tej Pani!

Gratulacje dla Narzeczonych!

4 komentarze:

  1. o, jak mnie tu dawno nie było! a tu tyle dobrego czytania!

    co do notki - tak, to piękne niesamowicie. i strasznie smutne zarazem - że to wyjątkowe, a przecież powinno być normalne i oczywiste:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo dla takiej mamy. :) Znam rodzinę, w której syn boi się przyznać ojcu, że jest gejem, a matka go kryje, bo co ludzie powiedzą (a ojciec pewnie palnie sobie w łeb z rozpaczy, bo taki macho). Chłopak niestety leczy się już z depresji. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w dość bliskim otoczeniu obserwuję małżeństwo, bardzo toksyczny zwiazek, który niszczy nie tylko małżonków, ale i ich otoczenie, a problem leży w tym, że on "na siłę" chce być hetero,a żona wbrew pozorą nie jest wcale ofiarą, a manipuluje pewnymi sprawami... Okropne, wyniszczające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie można żyć za innych nawet za własne dzieci. To ich świat, ich konsekwencje i związane z tym wybory.
    Istotne jest aby człowiek, którego urodziłam nigdy nie przestał być człowiekiem
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń