wtorek, 18 lipca 2017

Naiwna ja, naiwna...

Podniecałam się podwyżką cen paliwa? Tak...
No ale teraz fani PISu powiedzą:
-A widzisz, wycofali się z tego.
Ja odpowiem:
-A sądy, co zrobili z sądami?
-To nas nie dotyczy - usłyszę odpowiedź.

No i kurcze bardzo nieprawda.

Jak ja naiwna jestem - nie połapałam się, że z tym paliwem to tylko gierka odwracająca uwagę mas od naprawdę poważnych problemów.

Bo zniszczenie trójpodziału władzy to bardzo poważny problem, a sądy zależne od polityków to już przygrywka totalitaryzmu.

Polityką zajmować się nie będę już, bo niedługo przecież będzie to powód, żeby znaleźć się w więzieniu - wyrażenie publicznej dezaprobaty dla władzy. Niedługo sam się przekonasz drogi fanie PISu, gdy zostaniesz wywłaszczony, gdy staniesz w sądzie na przeciwko państwa w jakiejś śmiesznej sprawie, gdy ten kto Ciebie skrzywdzi będzie niewinny, bo należy do partii...

To już chyba w tym kraju kiedyś grali.

2 komentarze:

  1. Niestety ten rząd już mnie przyzwyczaił, że pod przykrywką jednych spraw, przeforsowywane są inne, o wiele cięższego kalibru. Z przerażeniem, smutkiem, niepewnością obserwuję co się dzieje i za każdym razem mam ochotę pytać: co dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się boję co jeszcze wymyślą. Buta i bezczelność tych ludzi poraża. Ale cóż, naród takich wybrał...

      Usuń