czwartek, 6 lipca 2017

nieDOmówienia

Przeczytałam wreszcie. Podobała mi się.

Styl przystępny i ciekawy. Postacie bardzo ładnie skrojone. Szczegóły świata przedstawionego i emocje bohaterów dopracowane we wszystkich szczegółach.

Szkoda mi tylko puenty całej powieści, spodziewałam się po początku kryminału (może nawet ociekającego krwią), okazało się, że od początku do końca jest to powieść obyczajowa. Momentami odważna bardzo nawet, ale raczej nie szokująca. Zgrabna kompozycja, ładnie domknięte wątki.

Ciekawa książka, warta przeczytania.

Teraz "piłuję" "Szepty dzieciństwa"...

Czytam! Znowu czytam! No i piszę ;).


4 komentarze:

  1. Cieszę się, że Ci się podobała. :) :) Dziękuję za opinię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję - za książkę - dosłownie i w przenośni ;)

      Usuń
  2. piłuj, piłuj, warto :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Się rozumie Arte, napisz proszę co tam się u Ciebie dzieje...

    OdpowiedzUsuń